יום שני, 26 באוגוסט 2013

כל מה שצריך לדעת על מקררים מסחריים

איפה נפוץ יותר רכישה של מקררים מסחריים ומה היתרונות המשמעותיים?- הנה כל מה שרציתם לדעת על מקררים מסחריים

 במקומות כמו בתי קפה או מסעדות ניתן לראות מקררים מסחריים אשר נדרשים לקרר סחורה ומוצרים שונים. יתרונם המרכזי הוא ביכולת הקירור הגבוהה המשמשת למוצרים שונים. בתי קפה או מסעדות יכולים לרכוש מקררים מסחריים המאפשרים לסדר את המוצרים בצורה נוחה.
 רכישת מקררים מסחריים
רכישה של מקררים מסחריים מתבצעת יש לבצע בחברות מסחריות המספקות שירותי מכירה של מקררים. יחד עם זאת, לא כל חברה המוכרת מוצרים חשמליים מספקת מקררים למכירה, אך חברות המספקות שירותי מכירה יספקו בנוסף אחריות.
מקרר מסחרי
בדיוק כפי שרוכשים רכב ומקפידים לוודא כי יש שירות תיקונים איכותי, כך גם בנוגע לרכישת מקררים מסחריים. יש לוודא כי קיים שירות תיקונים פעיל על ידי החברה המציעה למכירה את המקררים.
סוגי מקררים מסחריים
לפני הרכישה יש הבחין בסוגים שונים של מקררים מסחריים:
·         מקררים המשמשים לתצוגה: מקררים המשמשים לתוגה נחשבים לחלון הראווה של בית העסק אשר דרכו ניתן לראות את המוצרים השונים כגון מקררי קינוחים המופיעים בחזית של מסעדה. כמה פעמים מצאתם את עצמכם עוברים בחזית של מסעדה מתלבטים האם להיכנס כאשר ההכרעה התקבלה באמצעות מבט חטוף על המקרר? יש להניח שיותר מפעם אחת.
·         מקררים לאחסון מזון: מקררים מסחריים משמשים לא רק ליופי ,אלא גם לאחסון של מוצרים שונים הזקוקים לקירור כגון דגים ומוצרי חלב ושתייה. מקררים המאחסנים שתייה יהיו בעלי דלת הזזה המאפשרת לגשת למקרר ולשלוף משם בקבוק שתייה בקלות.
 מחיר
לאחר שהבנו מהם הסוגים השונים יש לגשת לשלב הבא- המחיר. מחיר של מקררים מסחריים נקבע בהתאם לפרמטרים שונים.
·         גודל: ככל שהמקרר גדול יותר כך תשלמו מחיר גבוהה יותר.
·         עיצוב פנימי: אם המקרר נרכש כמוצר מוגמר או בעיצוב אישי? על כל אחת מהאפשרויות נשלם מחיר שונה

לסיכום, ניתן למצוא מקררים מסחריים בחנויות בהם יש צורך לקרר כמות גדולה של מזון. הסוגים השונים מאפשרים לבחור את המקרר בהתאם לאופן השימוש בו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה